neděle 12. října 2008

Radovan Kaluža - z bezdomovce banánem vol. 2

24 - 25 let

Prožívám několik vztahů, jedenkrát s krásnou romkou . Prožívám první vztahy na jednu noc, konečně mám čím platit a holky v Porubě jdou za startky. Když se provalí, že těm cigoškám bylo 13, zkouším částečně nedobrovolně první švédské trojky (2 spoluvězni a já).



Zakládám www.banan.cz, nejdříve jako živnostník a po roce SRO. Po mém boku stojí Michal Kaděra, který se pozdějí stává čtyřprocentním společníkem firmy. Mám jasnou vizi, a to být nejlepší. Oko porád švidrá, v řeči se zadrhávám, ale jednou se to musí poddat! Bydlím v pronajatém bytě. Ukončuji ostatní pracovní poměry. Kupuji si Seat Ibiza a tři metry izolepy. To bude teprve tuning!

25let (2004)



Otočím na střechu první milión – teď už bývalý kamarád mi půjčil tatovu audinu a kdo mohl vědět, že je tam ta zatáčka…, stále studuji, docela stress v tomto roce poznávám svoji živnostní lásku. Docela jsem si předtím užíval, jak peněž, tak toho že dívky o mě měly opravdu velký zájem, což bylo pro mě nové. Šlo to vlastně roku v ruce. Léčím první kapavku. Od hypermanganu mám fleky na trenkách i na riflích. Ale co, tvrdím, že to jsou maskáče. Banan.cz se stává konečně sro, předtím fyzická osoba. Teď už za svoje průsery ruřím jen obchodním podílem. Dobře to vymysleli cypy v Praze. Mám vlastní karavan na parkovišti směrem na Třinec.

26let (2005)

Vztah s Luckou končí, je více domácí typ a dost jí vadí fleky od hypermanganu na prostěradle. Vadí ji i můj bordel doma, mé zbytečné utrácení za auta, to že nejsem abstinent Smolík. Kdyby mi aspoň ten Ostravar dopřála, ludra blbá. Jsou scény a pak zase šílené milování, zažil jsem nejhezčí rok života - byla moje životní láska . Rozcházím se s ní já, ale ještě půl roku po rozchodu ji miluji. Lucka je skvělá dívka, nyní má ideálního partnera, kterého jsem měl tu čest poznat. Jmenuje se Kaděra a občas mi ji půjčuje. Já mu zase půjčím notebook, tak jsme si kvit. Karavan se mění k nepoznání, celková rekonstrukce, místo 13 palcových kol 14 palcové elektrony. Vypadám jako král kolotočů. Martina si trhá všechno co trhat je smajlík, bo by oplatilo se na mě počkat smajlík



Získávám titul MGR. Ještě teď se potím až na prdeli, když si vzpomenu na tu hrůzu. 30minutu mluvit tak, aby to dávalo smysl. Napotřetí se to povedlo. Prý se přimluvila MUDr. Stehlíková, psychiatrička, ke které jsem jezdil na sezení. Poté, co nás zkontroluje FU a zjistí nedoplatky na DPH (kdo by řekl, že se musíte stát plátce, když překročíte milion obratu – cypy blbí z Prahy) se stáváme plátci DPH.

Stávám se homofotomodelem , účastním se několika kadeřnických soutěží. Nedokážu si přestavit, že by se mě dívky nesmály, zato na mě mrkají kluci. No co, vevnitř je stejně teplo a když se zhasne, je to jedno.

27 let (2006)

Mám vtah, který by se dal označit jako ideální, byla to dívka, která je hezká, chytrá, nejvíce jsme si rozuměli ze všech mých vztahů a je o 11let mladší. Katka byla úžasná, jen chyběla možná jiskra z mé strany, doufám že byla aspoň ten necelý rok se mnou šťastná . Mám problémy v posteli. Vůbec mi nepřipomíná mamku, tak mi nestojí. Houpne jen tehny, když mě Katka pošle nahého klečet na hrách. To jí ale připadá úchylné, tak musí jít.

28let (2007)

Tento rok je zajímavý, poznávám postupně tři slečny, které mají zkušenost z focením, já taky, tak aspoň o čem koktat. Ta vata o počasí už nikoho nebere. Co je zajímavé že každá se se mnou vyspí ještě ten den po seznámení. Jedna si vezme hodiny s jelenem, druhá klíčky od pumy. Ta třetí mi vzala tři tisíce, co jsem měl přilepený pod kobercem.Někdy přestávám těm slečnám věřit Smajlík.

Nakonec vyhořím od pojistek - nastrkal jsem tam hřebíky, blaflo to a začnu od píky. Bydlím v kamarádově dvanáctsettrojce. Naštěstí jí Míla teď nepotřebuje. Jen mu chybí záclonka a kolo, ale hlavně, že dovnitř neprší. Parkuju v Ostravě u Kauflandu.

Cesta byla trnitá, ale vždy každý může nějakou takovou cestu absolvovat. A ti co sedí doma u seriálů požírají brambůrky, vstávají na sedm do práce, nikdy nedosáhnou mých kvalit. Nemají modelky kundy kozy ani karavan. Ale všechno jde, jen to chce makat a makat, myslím že jsem živoucím důkazem. ....

Žádné komentáře:

TOPlist