pátek 17. října 2008

Bodový systém podle Garpa

Vezmeme si to statistiky, zkušený řidič Mgr. Radovan Kaluže, který najezdí 3x týdně Praha-Ostrava, 2x měsíčně Praha-Vídeň, denně 50km domů zpět ve svém novém AUDI se relativně snaží dodržovat rychlost.
--
Takže začněme od Adama - Padavan jezdí od šachty k haldě, prohání Sharana a občas drandí rozšláplou fiestou. Slovo "audi!" slyšel naposled, když na něj řval na vojně desátník, ten ale nepoužil latiskou verziu - bylo to něco mezi rusínštinou a polštinou a bylo to něco jako "Audi, imbecil!!", nebo tak něco. I o lízání podlahy tam něco padlo.
--
Tento člověk najezdí 10tisíce kilometrů ročně s tím že
v 0,3 procentech mírně překročí rychlost. Tedy řekněme že 5hodin ročně celkově jezdí mírně rychleji než je hloupě povoleno na značce.


--
Tohle je jak od Laholy, přátelé. Ale zpět k tématu: Tento člověk jezdí taxíky, kudičky s kozi, ale asi taky šarani, pumi a služební feliciji. Vylágrovaný Sharan, polorozpadlá Puma a Felicia combi 1.3 40kw jsou přesně ty stroje, v nichž se "celkově jezdí mírně rychleji než je hloupě povoleno na značce." Tedy pokud bereme za porušení to, že Padavan valí obytnou zónou 45 na třicítce.
---
A potom je tu nějaký socka František, který má rezavou škodu 120, velice víkendový
řidič, pač na benzín nemá a auto má k ničemu. Ten najezdí 10 hodin ročně a 50procent z toho času jede s nohou na plynu, a přesto že mu auto více nedá, tak ohrožuje ostatní ale statisticky jede pouze 2,5 hodiny ročně rychleji než to dovolují značky. Co z toho vyplývá, zkušený řidič Radovan má 2x větší šanci, že ho chytnou policajti, vezmou mu body za rychlost, popřípadě při druhém chycení mu odeberou řidičák.

no komento - Frata Bínů veze hlínu, drandí Šáde bez benzínu! Gratulki, Radovane, potěšilo. Statistika ti jde řádově líp, než ten ošlivý Češtin.

Žádné komentáře:

TOPlist